czwartek, 18 sierpnia 2011

Wyniki Candy :-)

Dziękuję wszystkim tym, którzy brali udział w moim powitalnym Candy. Cieszę się, że dzięki temu poznałam też kilka nowych blogów. Ale do rzeczy. Losy zostały zrobione, zamieszane. Wylosowaną osobą, do której pojedzie mój filcowy kotek jest maneruki.




Proszę o przesłanie adresu wysyłki na mój adres mailowy: robaczek15@gazeta.pl. Na kontakt czekam przez tydzień - do czwartku 25 sierpnia. Po tym terminie, jeśli nie otrzymam adresu wysyłki, losowanie przeprowadzę ponownie. Gratuluję wylosowanej osobie, która mam nadzieję ucieszy się, że wygrała :-)
P.s. Obiecałam też, że do kotka dorzucę coś jeszcze. Tym czymś jest mała podkładka filcowa pod kubek. 

3 komentarze:

maneruki pisze...

Fantastycznie! Bardzo się cieszę i już piszę maila z adresem! Dziękuję za fantastyczną nowinę (od razu buzia mi się roześmiała)! Pozdrawiam

Terra pisze...

Dziękuję za zorganizowanie tej losowanki. Maneruki już pogratulowałam.
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Tu też połączyłam a niebieski kot jest super :)- Pani Niteczka